sâmbătă, 5 iulie 2008

Garfield's trip to Cluj Napoca

Numele este Garfield, Jim (dupa tata) Garfield si m-am nascut acum 30 de ani pe plaiurile Statelor Unite ale Americii. Sunt un personaj de desene animate si pana acum sunt nemuritor. Mai sunt si altii ca mine, dar este ok, in final nu trebuie sa ramana doar unul. Pe meleagurile mioritice am aterizat venind din Turcia (in Romania inca nu sunt comercializat).
Episodul 1 (sper ca vor mai fi si altele) al sagai mele debuteaza cu o excursie la Cluj, in Ardeal cu plecare din Gara de Nord. In gara va avea un special guest appearance si prietenul meu de pe alta planeta Octi the Octopus.
Va las in continuare sa savurati excursia mea la Cluj si sa vedeti ce am fost pus sa fac pe acolo de catre cei care m-au insotit.

Excursia a inceput sub auspicii favorabile, catarat in spatele Irinei, credeam ca voi fi "rasfatatul tribunelor"

Meet my friend Octi, the alian

Aici ii explicam cine este seful

Hmmm, incotro mergeam?

A, da, mi-am adus aminte... Mama, da' mare mai e trenul asta. Cel putin am belet la clasa 1, hehe, ce smecher is eu

Bai nene, dar si in Cluj ma pun sa platesc eu parcarea?

Pfiu, am scapat, voiau sa ma duca la slujba de duminica...

Bine ca am mai iesit si eu in aer liber sa fac niste miscare


S-a ars becul, ia sa il repar eu
La naiba, am bagat un cartier intreg in intuneric, prin urmare, m-au bagat si ei dupa gratii

Am evadat, dar se pare ca ma voi intoarce inot la Bucuresti
Paaaaaa

5 comentarii:

Dan spunea...

Hehe :)
Îmi aduce aminte de o altă serie tot în genul ăsta, cu un personaj drăguţ de pluş în călătorie...
Fain!

Silviu spunea...

Daca dai click pe Aici de pe randul al treilea de la inceputul postului cred ca vei regasi personajul :)
Multam de vizita si de pareri :)

Dan spunea...

:))
Se vede că e luni dimineaţa... se pare că deocamdată nu percutez la texte, ci doar la imagini:D
Aşa să tot călătoreşti cu astfel de companioni :)
I'll keep an eye on you ;)

Silviu spunea...

Tenc iu sir :)
Din punctul meu de vedere a fost o calatorie frumoasa. Garfield inca se mai gandeste la cat a fost torturat. Oricum, el apartine de drept lui Costi Vasiliu.

Anonim spunea...

Ma bucur mult ca unii dintre voi au simtul umorului! Am mai vazut la ALEXUNU astfel de poze, cu un iepuras. Mai nou, am vazut ca l-a luat si la mare.