miercuri, 24 decembrie 2008

Catalina

Ho Ho Ho. În Ajun de Moş Ajun îmi doresc să avem cu toţii un Crăciun Fericit, să ne aducă Moşul Roşu tot ce ne dorim şi să fim sănătoşi pentru anul ce vine.
Săptămâna asta am fost la Deva pentru o ocazie foarte specială (ştiu că nu are grad de comparaţie, dar am simţit nevoia să i-l acord eu pentru a sublinia “specialitatea” ocaziei :P): Cătălina Andrada (alias Baronul Şoarechausen) a împlinit 1 an. Şoricelul este copilul unor buni prieteni din Deva şi este printre cei mai cuminţi (dacă nu cel mai cuminte) copii pe care i-am văzut până acum. Sper să nu o deochi şi să rămână aşa şi pe viitor, altfel cred că voi avea de-a face cu 2 părinţi furioşi :). E la fel de cuminte pe cât mi-aş dori şi eu să fie copchilul sau copchii mei cînd i-oi avea. De altfel, am făcut câteva demersuri la părinţii ei pentru a mi-o “dona” să o fac “fiţoasă” de capitală, dar sunt ferm decişi să nu mi-o dea, se pare. Şi zău dacă înţeleg de ce, pe bune acum. (Nela, Pleşchi, îmi daţi fata la capitală? :D). Mai încerc eu, poate îi conving.
Oricum, La mulţi ani Cătălina, să creşti mare şi să rămâi la fel de cuminte. Şi să te faci bine, că erai cam răcită acum :).




Mamă, ce veniră ăştia câtă frunză, câtă iarbă, cred că se întamplă ceva important, oare ce?




A, da, au venit să mă sărbătorească pe mine şi să îmi aducă nişte cadouri. Dar ce nai... aoleu, sunt prea mică să ştiu cuvinte din astea. Pe barba lui Zeus, ce e chestia asta?




Cică îi zice oliţă, şi tre să stau pe ea să fac una, alta. Şi mai şi cântă când simte lichid. Aham, s-o creadă ei, păi şi pamperşii la ce să îi mai folosesc?




Ce tot vrea mami asta de la mine? Ce îmi tot zice? Eu am treabă, şi ea îmi tot explică...




A da, cică să beau ceai, să mă hidratez, ca să prind forţe pentru ce va urma.




Dar parcă tot mai bun e lăpticul... Hmmmmmm




Mamă, ce chef de distracţie am acum, după mâncare si băutură....




Ce vor toţi aştia de la mine? Să suflu în lumânarea de la tort oare?




Şi ce o însemna lumânarea asta cu 1? Câţi ani a facut Cătălina? Unuuuuuu, da, asta înseamnă.




Moamăăăăăăăă, ce felioaie de tort.... Măcar are numele meu pe ea. Să mâncăm.




Aoleuuu.. Winnie, a mâncat prea mult tort, sărăcuţul... Să îl ajute cineva...




...




Alarmă falsă, m-a păcălit. Lasă că o sa vadă el, când m-oi apuca să fac biopsii, cu el in rolul principal ;)




Unde au ascuns ăştia tortul ăla? Tortul, unde e torrrrtullllllll?




Uf, am mâncat prea mult tort. Noroc cu Martinică, că mă lasă să mă întind pe el.




Asta sunt eu la 1 an. Dar o sa mă fac şi mai mare şi mai frumoasă şi mai cuminte şi o să mai auziţi de mine, promit. Până atunci vă urez un Crăciun Fericit şi un An nou plin de bucurii. Pup, pa.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu ti-o dam la capitala, Silviu!!!

Silviu spunea...

de ce, de ce? am grija de ea, o fac mare :)

Anonim spunea...

Ti-o imprumutam cand e mai mare, in vacanta de vara :P

Silviu spunea...

Vara asta, si o conving eu sa ramana aciulea :)