duminică, 18 mai 2008

Raliul Hunedoarei 09-10.05.08 - Deva, Hunedoara - Ziua 2

Back, cu a doua zi de raliu din Deva si Hunedoara. Ziua de 10 mai a avut 9 probe speciale si o superspeciala cea din Hunedoara.
Trezit cu noaptea in cap, alaturi de tovarasul meu de suferinta, Remus, ne-am urcat in Matizul acestuia si da-i si lupta pana la prima speciala a zilei, cea de pe Almas. Am ajuns cam cu o ora mai devreme de start, ca se inchidea traseul si am inceput sa tropaim marunt de frig prin iarba umeda. Noroc cu Remus, care nu s-a indurat sa ma vada cum mor de hipotermie si mi-a cedat generos din cafeaua sa calda (foarte buna mierea din floarea soarelui, Remus)
Din punctul meu de vedere, trezirea matinala a meritat. Mai jos cateva cadre de pe speciala si de pe superspeciala din Deva:



Un "confrate" de suferinta de la Freelancer (cred ca si-a suparat rau de tot sefii de l-au pus sa care tunul ala in spate). In timp ce Remus si cu mine ne tot intrebam unde sa stam mai bine pe marginea drumului sa prindem niste cadre mai bune (aveam amandoi 70-200), colegul cu tunul s-a dus bine mersi pe dealul alaturat, in siguranta, si-a pus obectul in pamant si s-a pus pe asteptat. Rezultatele lui cred ca le puteti vedea aici



Catalin Cismaru si al sau Evo pe Almas



Csongor Szabo



Daniel Onoriu, in aer, pe Almas (din pacate la saritoarea unde am stat, cadrele spectaculoase s-au putut trage in prima zi, cand pilotii uitau de ea)



Esti in aer...



Horatiu Cristea decoland...

... si aterizand (buna masina MKII-ul asta)



Mihai Leu si el in aer pe Almas



Ovidiu Tatu aterizand dupa salt



Titi Aur, inca mai stie



Vali Porcisteanu decoland...



... si aterizand (e bine cand numarul decolarilor coincide cu cel al aterizarilor, nu?)



Inca o serie decolare, aterizare, de data aceasta Thomas Abraham




Heike Meier pe superspeciala din Hunedoara



Razvan Hulea tot la Hunedoara



Si pozele promise cu masina lui Bogdan Marisca, dupa "remodelare":





Acestea fiind zise, am terminat cu raliul Devei si Hunedoarei. Cu masinile de raliu ne reintalnim in iunie la Cluj, pana atunci sper sa mai apara si alte subiecte pe acest blog.

2 comentarii:

Marian Trasca spunea...

Ma bucur sa il revad pe tipul din prima fotografie ....Spor

Silviu spunea...

Multumesc. Ai fost si tu pe acolo?