duminică, 8 iunie 2008

Bookfest 2008

Ieri am fost la Bookfest la Romexpo. Biletul de intrare este 5 lei care ti se scad din pretul unei carti. Un sfat prietenesc pentru voi: daca tineti la banii vostri, nu va duceti. Nu se poate sa plecati de acolo cu mana goala, oricat de cumpatati ati fi, tot veti cumpara minim o carte. Eu unul am reusit sa minimizez "pierderile" la aproximativ 2 milioane. Am luat de la Nemira saga umbrelor si seria Ender ale lui Orson Scott Card si seria Marte a lui Kim Stanley Robinson iar de la Rao am luat o carte de-a lui Christian Jacq, Afacerea Tutankhamon, toate la preturi reduse, dar si asa destul de usturatoare la buzunar. Acum timp sa am sa le citesc.
La grupul Adevarul, comisarul Moldovan semna autografe, gardat de cateva personaje desprinse parca din filmele sale.
Una peste alta, desi foarte aglomerat, a meritat, si e imbucurator sa vezi ca lumea se mai inghesuie si la cultura, nu doar la manele si alte asemenea. Maybe there is still hope for us.







Niciun comentariu: