sâmbătă, 14 iunie 2008

Noaptea muzeelor

In noaptea de 17-18 mai a avut loc Noaptea Muzeelor, eveniment la care au aderat 12 muzee: Muzeul Colectiilor de Arta, Muzeul Militar National Regele Ferdinand I, Muzeul Municipiului Bucuresti, Muzeul National Cotroceni, Muzeul National de Arta Contemporana, Muzeul National de Arta al Romaniei, Muzeul National de Geologie, Muzeul National George Enescu, Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, Muzeul National de Istorie a Romaniei, Muzeul National al Satului Dimitrie Gusti si Muzeul Taranului Roman.
Lucru imbucurator a fost ca am vazut niste cozi la aceste muzee cum nu am vazut in viata mea pana acum, lucru imbucurator care demonstreaza faptul ca totusi mai cautam si ceva cultura adevarata, nu doar salam, parizer si alte legume care cica fac "muzica".
Lucru mai putin imbucurator a fost (doar traim in Romanica) ca desi programul trebuia sa fie pana la ora 4, multe muzee au tras obloanele pe la 12, 1 noaptea, in ciuda marilor cozi care erau la portile lor.
Eu unul m-am bucurat de acest tur al unora dintre muzeele bucurestene si vi-l recomand calduros si voua cand aveti un pic de timp. Nu veti regreta si va veti mai clati ochii si mintea.
Apropo, la MNAC veti gasi la etajul 4 si o terasa incantaroare de unde veti avea o frumoasa panorama asupra Bucurestiului.

Poze de la eveniment...



"Canta lautare" (ma rog, doar unii erau lautari, ceilalti erau o orchestra care cantau muzica germana, gen Becker Brau pentru cei care au fost)


N-ai cu cine mah, niste...

Cateva "abstracte"
"La solitude"



Ora 12 a sosit... Omul Negru n-a venit... Inca...

La final... 3 portrete:

Niciun comentariu: